Serviciul Stare Civilă
Str. Gramont nr. 26
tel/fax: 021.33.535.78
LUNI, MARȚI, MIERCURII |
08.30 – 12.00 DEPUNERI DOCUMENTE 12.30 – 14.00 ELIBERĂRI DOCUMENTE 08.30 – 14.00 ÎNREGISTRĂRI DECESE 12.00 – 15.30 OFICIERI CĂSĂTORII |
JOI Program prelungit |
09.00 – 18.30 DEPUNERI ȘI ELIBERĂRI DOCUMENTE 08.30 – 16.30 ÎNREGISTRĂRI DECESE 12.00 – 15.30 OFICIERI CĂSĂTORII |
VINERI |
08.30 – 12.00 DEPUNERI DOCUMENTE 12.00 – 13.00 ELIBERĂRI DOCUMENTE 08.30 – 13.00 ÎNREGISTRĂRI DECESE 11.00 – 13.30 OFICIERI CĂSĂTORII |
SÂMBĂTĂ |
09.00 – 14.00 OFICIERI CĂSĂTORII 09.00 – 12.00 ÎNREGISTRĂRI DECESE |
DUMINICĂ |
09.00 – 12.00 DECESE |
DEPUNERI CERERI DE TRANSCRIERE PENTRU CETĂȚENII CARE AU
REDOBÂNDIT SAU CĂRORA LI S-A ACORDAT CETĂȚENIA ROMÂNĂ ȘI
CARE NU AU AVUT NICIODATĂ DOMICILIUL ÎN ROMÂNIA
MARȚI |
08.30 – 14.00 DEPUNERI DOCUMENTE |
JOI |
10.00 – 16.00 ELIBERĂRI DOCUMENTE |
Nu se depășește programul de lucru cu publicul.
Compartimentul de evidenţă a persoanelor nr. 1
Centrul Comercial Grand Arena Berceni din Bd. Metalurgiei nr. 12-18, Etaj. 1, Sector 4
tel/fax 021.33.50.890
Programul de lucru cu publicul (valabil de la 02.11.2020):
Luni, Miercuri, Joi
8.30 – 16.00
Marți
8.30 – 18.30
Vineri
8.30 – 14.00
Până la data de 30.10.2020, inclusiv, programul de lucru al compartimentului este de Luni până Vineri, de la 8:30 la 20:00.
Compartimentul de evidenţă a persoanelor nr. 2
Str. Gramont nr. 26
tel. 021.46.012.90(-91)
fax 021.46.00.509
Programul de lucru cu publicul:
Luni, Marți, Miercuri
8.30 – 16.00
Joi
8.30 – 18.30
Vineri
8.30 – 14.00
Compartimentul de evidenţă a persoanelor nr. 3
Str. Nițu Vasile nr. 50-54, Sector 4, București
Telefon: 021.33.21.778
Fax: 031.42.44.301
Programul de lucru cu publicul:
Luni
08.30 – 18.30
Marți, Miercuri, Joi
08.30 – 16.00
Vineri
08.30 – 14.00
Compartimentul de evidenţă a persoanelor nr. 4
Calea Șerban Vodă nr.43, Sector 4, București
Telefon/Fax: 031.425.70.01
Programul de lucru cu publicul:
Luni, Marți, Miercuri
08.30 – 16.00
Joi
08.30 – 18.30
Vineri
08.30 – 14.00
Eliberarea actelor de identitate în regim normal se face în termen de 15 zile lucrătoare. Pentru cazurile deosebite se poate elibera cartea de identitate în termen de 3 zile lucrătoare la oricare din compartimentele de evidență cu documentele necesare care să arate și să motiveze situația deosebită.
În situațiile speciale care pot fi justificate cu documente (urgențe), cetățenii pot solicita eliberarea actului de identitate într-un termen mai mic de 3 zile lucrătoare, depunând cererea pentru eliberarea actului de identitate la DIRECȚIA GENERALĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR – MUNICIPIUL BUCUREȘTI, cu sediul în Str. Bibescu Vodă nr. 1, Sector 4, București.
Notă: Se consideră urgență situațiile legate de motive medicale, deplasarea urgentă în alte localități sau în alt stat, susținerea unor concursuri de admitere sau examene, efectuarea de operațiuni bancare/notariale/poștale etc.
Sesizări anticorupție
E-mail: anticoruptie@deps4.ro
E-mail:info@deps4.ro
Responsabil privind protecția datelor cu caracter personale
E-mail: dpo@deps4.ro